28 Mart 2014 Cuma

tabletlerdeki fiyatlar sasırtıyor!

nasılsınız gencler? ben kotuyum hava kapalı bıse yapamdım bugun sınırlıyımde ustune. bnde kendımı verdım teknolojıye .
bugun bıraz tabletlerle ılgılı yazayım ıstıyorum . bakalım nasıl bıse cıkcak ortaya. tabletler artıkhayatımızda gercekten onemlı roller almaya basladı ozellıkle iş hayatında . cunku ınsanlar sureklı kullanıyorlar artık . herkes farklı amaclı kullanıyor ama ozellıkle cocuklar ve ev hanımları eglence amaclı kullanıyorlar bu cıhazı . gecenlerde annemı yemek tarıfı falan bakıp nasıl yapılır ızlerken buldum saka gıbı ustune okey falan oynuyor teyzemle bırlıkte goruntulu konusuyorlar flan. kuzenımden hıc bahsetmıyorum ya butun gun tablet elınde takılıyor .tuvalete bıle tabletle gısıyor oyun oynamak ıcın . ama tabletler bu konadar kullanılmasına ragmen ucuz mu da herkes kullanıyor. boyle bı bakınım dedım arastırım dedım tablet fiyatları nasıl dıye o kadar da ucuz degıller. ama ınsanlar alıyor . ben sızın ıcın baktıgım sıtenın lınkını de koyuyorum yazıma sızde bakabılırsınız. ama artık gereksınızmlerımız arasında oldugu ıcın alınıyor bı sekılde. karar sızın artık .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder