10 Mayıs 2014 Cumartesi

Son amiral iPhone 5S!

Bildiğiniz gibi iphone 5S Apple'ın son amiral gemisi. Ayrıca Apple'ın artık büyük bir marka olmasından dolayı iphone 5S gerçekten çok satıyor. Hele ki son eklenen touch id gibi özelliklerden sonra. Bu arada okuduğum dikkat çekici bi makaleyide sizle paylaşmak istiyorum.

Foxconn'un 100 farklı üretim noktasında çalışanların 7/24 mesaisiyle ürettiği iPhone 5S'lerin üretimiyle ilgili çarpıcı bilgiler paylaşıldı. Buna göre tek bir iPhone 5S'nin üretimi için tam 600 Foxconn çalışanı haftanın 7 günü 24 saat boyunca yoğun mesai yapıyor. iPhone 5C için bu rakam 500 işçiydi.
Foxconn gelirlerinin yüzde 40'ını tek başına oluşturan Apple'ın yoğun ilgi görmemesi nedeniyle bazı Foxconn fabrikalarında iPhone 5C üretimini durdurduğu ve günlük üretim bandını 600 binden 300 bine çektiği biliniyor.
iPhone 5C'nin üretim hacmi azaltılmıştı ancak bu gidişle iPhone 5C'nin üretiminin tamamen durdurulacağına dair iddialar gelmekte.
İsterseniz birde özelliklerina bakalım iphone 5S'in :

İşlemci: Apple A7 (64Bit) ve M7 Hareket İşlemcisi
İşletim Sistemi: iOS7
Boyutlar: 123.8 X 58.6 X 7.6 mm
Ağırlık: 112 g
Ekran: 4.0 inches
Arka Kamera: 8 MP
Ön Kamera: 1.2 MP
Flaş: 2li True Tone LED flaş
Parmak izi okuyucusu
Slow motion video çekimi
İyileştirilmiş pil ömrü
Full-HD video çekimi
16GB/32GB/64GB hafıza seçenekleri
Siyah, Silver Beyaz ve Gold Renk seçenekleri

çeviri: haberincehesap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder