11 Haziran 2014 Çarşamba

Akıllı telefonunuz neden S4 mini olmasın!

Bugünlerde çok yaygın olan akıllı telefon kullanımında akıllı telefonu olmayanlar akıllı telefon almayı düşünebilir. Peki hangi akıllı telefon alınabilir?
Bu soru aslında kullanıcıdan kullanıcıya değişir. Çünkü aranılan özellikler ve bütçe değişkenleri sabit değildir kişiye göre çok büyük oranlarda değişimler gösterebilir. Ama hem özellik hemde orta seviyeli bir fiyat istiyorsanız Galaxy S4 mini fiyatlarına bakmanızı öneririm. Çünkü Samsung teknoloji alanında gerçekten diğer markalara oranlar bir adım önde olabilir. Tabi ki bu benim şahsi kanaatim. Ama bu akıllı telefon hem donanım olarak hemde bütçe olarak gerçekten isteklerinizi rahatlıkla karşılayabilir diye düşünüyorum. İsterseniz özelliklerine bakip kararı siz verin.
Dokunmatik Ekran:Var
Ekran Çözünürlüğü:540×960 Piksel
Ekran Boyutu:4.3″
İşletim Sistemi:Android
İşlemci:Çift Çekirdek 1.7 GHz İşlemci
Görüntülü Görüşme:Var
3G (Bağlantı Hızı):Var
Dahili Hafıza: 8 Gb
Arttırılabilir Hafıza:Yok
Wi-Fi:Var
Çift Hat:Yok
Kamera:8 Megapixel
Video Kayıt:Var
Mesaj:Var
Email desteği:Var
Radyo (FM):Yok
Ağırlık:107 Gr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder