15 Nisan 2014 Salı

Sevilen tablet iPad Air!

Apple artık her teknolojik alanda gerçekten söz sahibi bir marka. Ama beni en çok ilgilendiren girdiği alan ise tablet alanı.
Apple bildiğiniz gibi akıllı telefondan,bilgisayara, tablete kadar bir çok alanda teknolojik üretim yapan gerçekten kaliteli bir marka. Ama özellikle tablet alanında en iyisini yapıyorlar diyebilirim. Bana bu sözleri söyleten cihazı ise tabi ki iPad Air. Piyasanın en iyilerinden biri olan bu tablet her anlamda üstün benim gözümde. Apple’ın her zamanki zarif tasarımı ve teknolojik deneyimlerinin bir karması gibi. Bunu özelliklerinde de görebiliriz: 
İşlemci:Apple A7 İşlemci
Sabit Disk Kapasitesi:16 GB
Ekran Ebadı:9.7”
Ekran Çözünürlüğü:2048x1536 piksel
Ekran Türü:Retina
3G:Var
4G:Var
Wi-Fi:Var
HDMI:Yok
Bluetooth Özelliği:Var
USB:Yok
Kulaklık Girişi:Var
Ön Kamera:Var
Arka Kamera:5 Mp
3D Özelliği:Var
İşletim Sistemi:iOS
Dock (Klavye):Yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder